Daljinska podrška

Sve za komp Vam nudi mogućnost daljinske/onlajn popravke.

Brzo, lako i pouzdano!

Imate problem sa računarom i potrebna Vam je hitna intervencija?

Uštedite svoje vreme ne odlazeći u servis.

Šta je daljinska podrška?

Daljinskom podrškom istog trenutka rešavate problem, bez odnošenja računara u servis!

Da bi ste bili korisnik ove usluge, potrebno je da imate:

  • uređaj koji poseduje minimum Android 2.4 operativni sistem
  • stabilan pristup internetu
  • instaliran TeamViewer program (preuzimanje je besplatno)

Napominjemo da postoje i drugi programi za daljinsku podršku. Ipak, TeamViewer se izdvaja kao trenutno najbolji program i toplo ga preporučujemo.

Daljinska podrska

Koje su prednosti daljinske podrške?

Pre svega, to je instant i direktna pomoć bez fizičkog prisustva tehničara.

Računar se podešava putem optimizacije, a Vaše je samo da pratite savete.

Na ovaj način možemo Vam pomoći da rešite sledeće probleme:

  • instalaciju štampača
  • instalaciju drajvera
  • podešavanje email-a
  • instalaciju programa
  • podešavanje rutera
  • arhiviranje podataka
  • optimizaciju sistema i dr.

Za ozbiljnije probleme, na žalost, i dalje je potrebno doći u naš servis.

Kako koristiti uslugu daljinske podrške?

Ponavljamo da je prvi korak instalacija nekog programa za daljinsku podršku. Mi smo Vam predložili TeamViewer, ali to može biti i LogMeln, ReaIVNC, Mikogo i dr.

Nakon što preuzmete fajl kliknite na njega dva puta. Posle nekoliko sekundi dobijate podatke za pristup (ID i lozinka). Od tog trenutka imate svoj program za daljinsku podršku.

Kada primetite problem na računaru, sve što treba da uradite je da pozovete naš servis. Najbolje je, na obostranu korist, da to učinite putem Vibera.

Zatim javite podatke za pristup (ID i lozinka) i opis problema. Nakon toga, na svom ekranu možete pratiti rad servisera. Svi koraci se prikazuju uživo.

U zavisnosti od vrste kvara, podrška traje do 30 minuta. Sve preko toga ukazuje da je reč o ozbiljnijem problemu. To onda, najverovatnije, iziskuje dolazak u servis.

Bezbednost korisnika

Bezbednost korisnika je 100% zagarantovana!

Dve ključne stavke govore u prilog ovoj tvrdnji.

Prva se tiče ID-a i lozinke.

Naime, podaci su svaki put različiti! Na taj način niko nema pristup Vašem računaru dok mu ne javite novi ID broj i lozinku.

Druga se tiče bezbednosne poruke.

Pre svakog našeg pristupa Vašim podacima dobijate poruku upozorenja. Ona Vas pita da li odobravate pristup određenim aplikacijama (folderi, email...). Tek pošto odgovorite potvrdno, pristup se omogućava i drugoj strani.

Takođe, ukoliko želite da sakrijete nešto privatno, to možete učiniti bez deljenja sadržaja ekrana. (Skrolujete obaveštenja do aplikacije za daljinsku podršku. Uđete. Videćete Lock meni. Pritisnete i Vaš sadržaj je nedostupan.)

Dakle, bez Vaše saglasnosti niko ne može kontrolisati uređaj!

Izuzetak su samo hakerski upadi. Ali tu, ionako, nema pomoći. Možemo samo svi da se nadamo da ne doživimo tu vrstu neprijatnosti.

Cena daljinske podrške

Za klijente sa kojima imamo ugovor o održavanju daljinska podrška je besplatna.

Za nove klijente cena daljinske podrške iznosi 1.200 dinara.

Ukoliko ne uspemo da rešimo problem na ovaj način, uplaćeni novac ulazi u uslugu kada donesete računar u servis.

Da li smo bili dovoljno jasni?

Imate dodatna pitanja?

Pozovite nas i rešite sve dileme.